12/7/16

The Social Media Tag!

Γεια σας κορίτσια! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλες καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι. Το σημερινό άρθρο θα είναι, όπως είδατε, το Social Media Tag, για το οποίο με tagαρε η Irene Swiftie από Stardoll from Greece και την ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Τις απαντήσεις της μπορείτε να δείτε εδώ.

 Πάμε στο tag!



Ποιά Social media χρησιμοποιείς;

Έχω λογαριασμό σε Instagram, Pinterest, Google+, Youtube, Bloglovin και ίσως και κανένα άλλο που να έφτιαξα, να ασχολήθηκα μαζί του 1-2 μέρες και μετά να ξέχασα την ύπαρξή του (τα κάνω κάτι τέτοια).
Σκέφτομαι κάποια στιγμή να φτιάξω και Facebok
  
Ποιο/ά ενημερώνεις πιο συχνά;
Το Instagram και ίσως το Google+ αφού εκεί δημοσιεύω και τις περισσότερες αναρτήσεις του blog.
Σε ποιο έχεις τους περισσότερους followers και σε ποιο τους λιγότερους;
Σε κανένα δεν έχω πολλούς, γιατί τα περισσότερα τα έφτιαξα/ άρχισα να ασχολούμαι μαζί τους πρόσφατα. Οπότε θα πω ότι τους περισσότερους έχω στο Instagram (10 lol) και τους λιγότερους στο Youtube(0) αφού δεν ανεβάζω βίντεο(αν και το σκεφτόμουνα μια περίοδο) και το έχω μόνο για να βλέπω και να φτιάχνω playlists!
Γράψε μια διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μία που σε ακολουθεί σε κάποιο από όλα.
Καμία! Γενικά τα social media τα έχω κυρίως για να μιλάω με φίλους και να βλέπω πράγματα που με ενδιαφέρουν και δεν είχα ποτέ λόγο να ακολουθήσω μια εταιρεία, ούτε πιστεύω πως μια διάσημη εταιρεία θα είχε λόγο να με ακολουθήσει.

Ποιό Social media πιστεύεις ότι βοηθάει περισσότερο bloggers και youtubers;
Αν και για την ώρα χρησιμοποιώ μόνο το G+ για το blog, πιστεύω πως αυτά που βοηθάνε είναι Facebook και Twitter με διαφορά, λόγω του τρόπου που είναι σχεδιασμένα και της δημοτικότητάς τους!

Πόσες φορές τη μέρα ελέγχεις τα Social media σου;
Θέλω να πιστεύω ότι σε μια κανονική μέρα δεν είναι πάνω από 10-15, αλλά σίγουρα σε μέρες που βαριέμαι και δεν έχω κάτι να κάνω αυξάνονται πολυυύ!

 Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers;
Καταρχήν να πω ότι μου άρεσε πολύ αυτή η ερώτηση, γιατί σε κάνει να σκεφτείς. Πιστεύω πως είναι κρίμα που υπάρχει ένα τέτοιο φαινόμενο, αφού δείχνει πόσο σκληρά προσπαθούν κάποιοι να τονώσουν το "εγώ" τους δείχνοντας σπουδαίοι στα μάτια των άλλων, αν δεν μπορούν πραγματικά να είναι.
Ποια είναι η πρώτη σου δημοσίευση;
Η πρώτη μου δημοσίευση ήταν στο G+, ένα άρθρο στο blog με τίτλο Οδηγός επιβιωσης για τις εξετάσεις
Έχεις blockάρει ποτέ κανέναν ή σε έχει blockάρει κάποιος;
Όχι, τίποτα από τα δύο. Κανείς δε μου έχει δώσει λόγο να τον blockάρω, ούτε πιστεύω πως εγώ έχω δώσει λόγο για κάτι τέτοιο.

Ποιος είναι ο επόμενος σου στόχος για τα Social media σου;
Στόχος μου είναι γενικά να αποκτήσω περισσότερου followers σε Instagram και G+ και φυσικά, για να συμβεί αυτό, να αρχίσω κι εγώ να τα χρησιμοποιώ περισσότερο και να δημοσιεύω τακτικά!

Αυτό ήταν το tag κι από μένα!
Με τη σειρά μου tagάρω τις:
Joy από το teenage.tips
Life of Teenager από το Crazy Girls
Αγγελική Υ. από το Beauty Dust
  Άγνωστη Χ του e-έφηβοι

10 σχόλια :

  1. Τέλειο tag το έχω κάνει και εγώ αν θες να το δεις :) Σήμερα σε ανακάλυψα και πραγματικά είναι πάρα πολύ ωραίο το blog σου :) αν θες έλα και από το δικό μου θα χαρώ πολύ να τα πούμε και εκει :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα, χαίρομαι που σου αρέσει το blog! Εννοείται πως θα έρθω να ρίξω μια ματιά και στο δικό σου!:D

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για το tag :) Έγινα μέλος στο blog σου!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα καλέ, ανυπομονώ να δω τις απαντήσεις σου! Ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος!
      Φιλιά πολλά💗

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!! Χαίρομαι που έκανες τόσο γρήγορα το tag!
    Φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη μου, ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά❤

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες απαντήσεις!!Τέλεια η εμφάνιση του blog*-*
    Ps: Είμαι και πάλι μέλος :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή